min skoldag :DD

HEJ! :D jag har haft en bra skoldag säger vi :D jag vaknade av att mamma ringde mej för väckarklockan på mobilen var cp. jag packade mina gympakläder och sånt :P när jag kom till skolan så märkte jag att jag glömde mina gympaskor :O så jag sa det till min lärare men han sa inget :O vi hade musik och lärde oss spela en låt på gitarr och keyboard :D det var kul :D sedan när vi skulle ha idrott så skulle vi gå till Sangt Sigfrid skolan :O vi var trötta när vi kom dit såklart! på gympan så hade vi bollmedley, innebandy, fotboll, och basket :D det blev 7-7 :D jag skadade foten när jag sparkade på bollen och jag fick en bandyboll på armen med :S HEJDÅ!! :D

Kommentarer
Postat av: emilia

det blev inte alls 7-7 8-6 till oss. han sa bara det för att philip inte skulle dampa sönder mer!!

;D ;D ;D ;D

2011-01-19 @ 16:05:57
URL: http://kallamejdedde.blogg.se/
Postat av: dea

neehhhee duu!!! 7-6 inte 8-6 :DD

2011-01-28 @ 15:25:53
URL: http://kallamejdedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0